NARNİA GÜNLÜKLERİ




Değerli arkadaşlarım,
Uzun süredir tez süreci yoğunluğumdan dolayı gittiğim oyunları yazamıyordum. Eski yılı uğurlamadan yazayım istedim..

Clive Staples Lewis’in yazıp, Çağman Pala’nın çevirdiği ve Sabri Özmener’in yönettiği oyun Narnia Günlükleri..İstanbul Devlet Tiyatrosunda geçen sezon başlayan, 7’den 70’e aile müzikali olarak anılıyor. Biz de madem yediden yetmişe müzikal, üç nesil gitmeye karar verdik (Anneannem, annem ve benJ). Söyledikleri gibi hepimizi mutlu eden bir oyun oldu. Aile boyu keyifle seyrettik diyebilirim. (Nesil fark etmeksizin) Sevdiklerinizle gidebileceğiniz bir oyun olduğunu düşünüyorum.

Görkemli dekor ve kostümlerle desteklenen başarılı oyuncu kadrosu ve orkestrası ile son derece keyifli bir oyundu. Dolaptan karlı Narnia ülkesine geçen dört arkadaşın maceralarını bizler de yaşadık. Karlar ülkesi olması sebebiyle oyun esnasında salonda kar yağdırıldı. Narnia’daki karları bizim de hissetmemiz ve yaşamamız sağlanmıştı. Oyuna görsel olarak hareketli ve keyifli bir görünüm katmıştı.

Gerçekten söyledikleri gibi, yediden yetmişe hitap eden bir oyun olmuş. Emeği geçen herkesin eline, emeğine sağlık..Ben tekrar gidebileceğim oyun listeme aldım bile J

Yazımı ve eski yılı bitirirken, herkese sağlıklı, huzurlu, başarılı güzel bir yıl dilerim. Sevgilerimle…

Yorumlar