27 MART DÜNYA TİYATROLAR GÜNÜMÜZ KUTLU OLSUN


Merhaba değerli arkadaşlarım, çocukluğumdan beri en sevdiğim günlerden biridir bugün…İki senedir bugün de, diğer her şeyde olduğu gibi buruk geçiyor…Son iki yıla kadar bugün genellikle hangi oyunu seyretsem, hangi sahneyi seçsem sorularıyla geçiyordu. Tabii, bu sene böyle geçmiyor. Tiyatro bloguma çok ara verdim, farkındayım. Her ne kadar çevrim içi oyunları takip etmeye çalışsam da, tiyatro online ortamda bana keyif vermiyor. Oyunu dört gözle beklemek, oyun öncesi zili duymak, oyun broşürünü okumak, telefonu kapatmak hayattan kısa süreli kopmak, keyifli bir oyunu canlı canlı seyretmek ve tabii ki çıkışta kulise girmek, oyuncularla sohbet etmek tiyatronun olmazsa olmazları benim için. Aynı tadı, neşeyi ve keyfi alamayınca bloguma oyunları da yazamıyorum tabii. Hem sizlere içimi dökmek hem de bu güzel günü kutlamak için yazmak istedim. Dünya tiyatrolar günümüz kutlu olsun. Yeter ki sağlık olsun, her şey gelir ve geçer..Yeniden sahnelerde olacağımız, keyifle oyun izleyeceğimiz günleri görebilmek dileğiyle…Sevgi ve sağlıkla kalın.


Yorumlar