HEP BİZİMLESİN BÜYÜK USTA KAYAHAN…

                  

      Bir aslan miyav dedi, minik fare kükredi, fareden korktu kedi. Kedi pıııııır uçuverdi. Bu şarkısını çok severim Kayahan’ın. Neşeli olduğumda hala söylerim bu şarkısını...Çocuk gibi hissederim, bu da beni mutlu eder. Güne büyük usta Kayahan’ı haberini duyarak başlayınca şarkıyı söylerken gözlerim doldu bu kez.
Kendisini tanıma fırsatım olmadı, ama gerçekten çok üzüldüm. Kötü hastalıktan daha önce yakınlarını kaybetmiş biri olarak, bazen insan Allah çektirmesin kimselere de diyor. Allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun…

      Kayahan demek çocukluğum demek, ilk aşık olunan saf zamanlarda kendini şarkılara vurmak, odanda mızırdanmak demek benim için…Böyle çocukluğuma götüren, eskileri anımsatan insanlar göçüp gittiğinde çocukluğumdan bir parça daha gitti diyorum artık…Ölüm hepimiz için kaçınılmaz son, o kesin. Ama hep aklımızda ve kalbimizde kalacaksın şarkılarınla güzel insan.


       Yolu sevgiden geçen herkesle bir gün bir yerde…Buluşuruz Kayahan usta. Nur içinde yat.

Yorumlar