“BEN O İSTANBUL’U ÇOK SEVDİM”


       Özen Yula’nın yeni oyunu “Ben O İstanbul’u Çok Sevdim” Bakırköy Belediye Tiyatrolarında bugün prömiyer yaptı. Kitaplarını okuduğu ve başarılı bulduğu bir yazarın oyununa gidince insan ister istemez beklentisini yüksek tutuyor. Beklentimi fazlasıyla karşıladı bu oyun. Alışılagelmişin dışında sahnelenmiş. Öncelikle yazan ve yöneten Özen Yula’nın emeğine sağlık.

        Oyun İstanbul’da bir mahalledeki evde geçiyor. Gündemimize fazlasıyla uygun. Başta kadına şiddet konulu olmasının yanı sıra, memleketin hali, hayatın rutinleri, içinde bulunduğumuz her şeyi, hayatı kapsıyor. Kendisiyle ve dünyayla hesaplaşan insanların hayatlarına konuk olduk. Aslında hepimiz öyle değil miyiz?

         Senaryoya uygun dekorda koltuklar, mutfak düzeni ve gelincik desenleri duvarlar oldukça güzel olmuş. Oyuncuların hepsi çok başarılıydı. Seçilen müzikler de oyuna uygundu. Ve baş roldeki oyuncu  (Zeyno Eracar) da hem güldürüp, hem de acınacak halimizi düşündürdü bizlere. Oyunun sonunda da asıl sürpriz yapıldı. Güzel düşünülmüş. Ama söylemeyeceğim işin büyüsü bozulmasın J Emeği geçen herkesin emeklerine sağlık.

         Başarılı “kara komedi” türündeki bu oyuna mutlaka gitmelisiniz. Ben beklediğimi fazlasıyla buldum. “Ben O İstanbul’u Çok Sevdim” Oyun başarılı, oyuncular başarılı…Ee daha ne olsun “Ben de Bu Oyunu Çok Sevdim. Sevgiler…



Yorumlar