KAR TATİLİ




      Yeni yıl biraz soğuk başladı sanki...Bu kış soğuk ve uzun süreceğe benziyor…Çocukların beklediği kar geldi. Çocukluğumda ben de bütün çocuklar gibi “kar tatili” lafını duyduğumda oleeeeyy, yuppii, yaşasın ve türevlerini söylerdim hep J Üniversitede de sınavlar ertelendi, tatil oldu bugün. Gripten dolayı ertelediğim, biriken işlerim, finallere hazırlıklar için zaman doğdu bana da. Sıcacık evinde olmak, çayını içerek çalışmak güzel elbette…Ancak kar fobisi var bende maalesef. Neden derseniz 2009 yılında Christmas tatili için ailemin yanına kardan dolayı gelemedim de ondan.  Birkaç gün boyunca kar muhalefetinden uçuşlar iptal olunca insan ister istemez soğuyor kardan haliyle. Kar hayatı fazlasıyla olumsuz etkileyince, e bir de sevdiklerine kar yüzünden kavuşamayınca kar fobisi başlıyor. Bir de üstüne insan büyüdükçe karın bazı pislikleri de örtemediğini görünce de ee ne anlamı kaldı ki yağmasın hiç diyebiliyor. İşte o günden beri her kar yağdığında aklıma ailesinden, sevdiklerinden uzakta olupta kavuşamayanlar, havaalanında benim gibi ağlayan duygusal anlar yaşayan insanlar geliyor. Ve tabi ki bunun yanında evsizler, sokaktaki hayvanlar, dışarıda iş yapmak zorunda olup evine ekmek götüren insanlar geliyor. Görüntü olarak çok güzelsin kar kabul ediyorum. Ama fazla hayatı engellemeden gitmen dileğiyle…Bir de unutmadan Allah evi olmayanların ve sokaktaki hayvanların yardımcısı olsun. Sevgiler…

Yorumlar