YENİ YIL YENİ YIL YENİ YIL



      Bu sene her seneden farklı olarak içimde yeni yıl coşkusu yok her nedense…Belki de bu sene coşkusuz başlar, ama daha iyi geçer kim bilir…Acısıyla, tatlısıyla bir yılı daha kapatmak üzere olduğumuz şu günlerde herhalde yoğunluktan olmalı ki zamanın nasıl geçtiği konusunda da en ufak fikrim yok. Ufak tefek pürüzleri dışında güzel bir yıl oldu benim için. Şöyle bir özet geçecek olursam; doktora derslerimi kolayladım, ders anlatırken de her gün yeni şeyler öğrendim. Tiyatro eğitimimi tamamladım. Nar Sanat tiyatrosunda çocuk oyununda oynamaya başladım. Koşturmacadan arta kalan zamanlarda da bol bol yeni oyun seyrettim. Her şey, herkes geldi geçti tiyatro hep kaldı hayatımda ve kalacak buna kalpten inanıyorum…Bir de yıllardır ikinci üniversite olarak okumakta olduğum açıköğretimden mezun oldum sonunda J  2014 oldukça yoğun ve yorucu geçti yani. Ama bir şeyler üretmenin, yoğun olmanın tadına da vardım. Zaman zaman koşturmaktan sağlığımı bozduğum, az uyuduğum zamanlarım oldu…Kafama taktığım bir sürü şey, uykusuz zamanlar, üzücü olaylar oldu elbette…Her şeye ragmen sevdim seni 2014. Griple uğurluyorum seni. Yeni yıl bizlere sağlık, huzur, para, aşk, başarı getirsin. Bir de bol tiyatrolu, bol alkışlı günler J 2015 bizler için ve ülkemiz için (tabi ki iyi anlamda) unutulmaz bir sene olmanı dilerim. Her şeyin başı sağlık. Önce can sağlığı olmazsa olmazımız. Sağlık olursa aslında gerisi öyle ya da böyle bir şekilde geliyor. Lafı fazla uzatmadan, Allah can sağlığı versin, gerisini biz hallederiz. Herkese mutlu yıllar. Sevgiler…

Yorumlar