Antep Günlüğü…


          Çok normal, sıradan fikirleri olan ve planlı bir insan olamadım hiçbir zaman bunu biliyordum zaten yeni bir şey değil benim için…Ama sabah uçağa atlayıp başka bir şehirde güne başlayıp, akşamına evime ve ertesi gün işe geri dönecek kadar  da deli olduğumu bilmiyordum Antep’e günübirlik gidene kadar…Haftaya Antep’te başladım, yemek yiyerek, gezerek, canlarla başladım. Nasıl başlarsa öyle biter derler ya…Bu haftam aynen öyle oldu. Uzun zamandır (tabi ki yaz tatilleri haricinde) bu kadar keyifli bir hafta geçirmemiştim.


          Antep mutfağı da dedikleri kadar varmış hani tadı damağımızda kaldı.  Yemek konusunda iradesiyle övünen ben bile kendimi kaybettiğimi söyleyebilirim size J Şehri de çok beğendik. Keyifli bir gün geçirmiş olduk. Ve haftayı kapatırken hala neşeli başlayan haftanın etkisinde olduğumu söylemeliyim. Bu duygular kolay gelmiyor insana. Daha sık yapmak lazım böyle kaçamaklar. Hayat kısa, sevdiklerimizle daha çok böyle zamanları değerlendirmek gerek…Sevgiler…


Yorumlar